30 dagar :)

2. Staden där du bor.
3. Dina kompisar
4. en person du ser upp till.
5. En bild på dig för 1 år sedan.
6. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
7.Ett kort någon annan tagit på dig
8.Din högst dröm
9.Detta gör jag på helgerna
10.Min klass
11.Här handlar jag helst
12.En vän som bor långt ifrån
13.Detta är jag beroende av
14. Något du vill ha just nu
15.Tio sanningar om mig.
16. En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
17. 5 roligaste sakerna jag har gjort på sommarlovet.
18. en bild från mig när jag va liten.
19. Min familj.
20. Det här stör jag mig på.
21.En lite berättelse på något som hände när jag va liten.
22. 3 hemsidor jag oftast är inne på.
23. Jag som liten.
24. 10 saker du inte visste om mig.
25. Min favoritårstid.
26. Vad skulle jag göra om jag vann 1 miljon.
27.så här vill jag dö.
28.En vanlig dag.
29.Årets bästa dag.
30. Planer/drömmar/mål du har i livet
2. Staden där du bor.
3. Dina kompisar
4. en person du ser upp till.
5. En bild på dig för 1 år sedan.
6. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
7.Ett kort någon annan tagit på dig
8.Din högst dröm
9.Detta gör jag på helgerna
10.Min klass
11.Här handlar jag helst
12.En vän som bor långt ifrån
13.Detta är jag beroende av
14. Något du vill ha just nu
15.Tio sanningar om mig.
16. En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
17. 5 roligaste sakerna jag har gjort på sommarlovet.
18. en bild från mig när jag va liten.
19. Min familj.
20. Det här stör jag mig på.
21.En lite berättelse på något som hände när jag va liten.
22. 3 hemsidor jag oftast är inne på.
23. Jag som liten.
24. 10 saker du inte visste om mig.
25. Min favoritårstid.
26. Vad skulle jag göra om jag vann 1 miljon.
27.så här vill jag dö.
28.En vanlig dag.
29.Årets bästa dag.
30. Planer/drömmar/mål du har i livet
--------------------------------------------------------------------------------
jag bor inte i någon stad. jag bor i en liten ort untanför malmö.
som heter åkarp :)
eller det ligger typ mellan lund och malmö :)
alla känner typ alla här.
här finns 4 skolor typ.
södervång, lilla dalslund, stora dalslund och svanetorp.
typ här finns 2 pizzerior, ica, frestaren och en kiosk.
hahah, rusta har lagt här men försvann :p
ja, jag vet inte vad jag ska säga om åkarp mer :)
puss :*
så kan de se ut när jag fottar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0