dagen :)

hej ni som läser )
idag va jag med mamma i Simrishamn och handlade kläder och lite saker jag ska få när jag fyller år :)
åt glass med, riktigt gott (Y)
sen när jag kom hem skulle ja kollar hur varmt det var i havet (hamnen) så kastar jag ut termometern in i en sten och hela spricker, så skulle jag dyka efter sakerna men eftersom det var ungefär 13 grader så var de inte så skönt. stog där minst en kvart och fegade mig, sen gick jag och hämtade en håv men eftersom jag inte är lång och den hade åkt in under det djupaste så nådde jag inte :(
eller ja djupt och djupt kanske så lång som jag e och jag e liten..
men har växt 1 centimeter så e 1,56 känner mig stolt :D
stranden här.
jag innan jag åkte till spanien, osminkad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0