förlåååååååt :(

hej, asså förlåt, men har helt enkelt inte haft tid till att blogga.
men fredagen den 20/5 blev jag singel :)
sen igår var vi med 6b2 i lund på sånna shower :p
efter det var jag med anna och fler. haha sov över med anna sen och vi kolla på en film vi inte fattade något på så vi somnade (A)
sen vaknade vi 8 hahaha, och kollade på rosa ^^
vid 12 stack vi till anna och hämtade pengar sen cyklade vi till bc och handlade lite små saker
när vi kom hem va vi med jonte och hugo. eller Hago bara anna hugo och jonte som fattar :p
och vid 6 skulle jag och anna ätaaaaa.
och nu på kvällen åkte vi rullor runt i hela åkarp.
haha, vi "hängde" vid tunnlen
efetr det körde vi hem till mig och kollade klart på rosa,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0