fredag den 13

igår så hann jag inte skriva.
vi hade orientering igår också och vem kommer först oc har tagit alla, jo samma som förra året !
jag och anna, fast rebecka s var också med nu .
men vi slutade 11.35 igår för vi ska iväg en annan fredag och vi slutar tidigare då.
sen åkte jag till lomma och handlade ridvantar, skulle igentlligen handla väst också men där fanns ingen jag gillade.
och när vi gick ut ur affären haglade det as mycket,
sen körde jag ner till skolan igen och va med emilia. så skulle vi hem till henne och det ösregnade så vi va helt blöta när vi kom hem till henne.
sen åt vi riskakor med smör, och städade hennes garderob.
haha, sen skulle jag rama henne hem så trillade min sadel av ^^
sen på kvällen va jag med my, samme, sebbe, elle . sen gick my och då kom ludde och samme.


gamal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0