kulkul :D

igår så handlade jag ju först sen efter det var jag med marinda (www.marindadalgart.blogg.se) så va vi med sebbe samme elle erik. haha sen typ klockan 11 bestämmde jag marinda samme och sebbe att vi skulle sova över :p
och då gick vi och hämtade saker.
haha så skulle vi kolla film så somnar jag i soffan på marinda :p
sen går vi inte i sebbes rum och kollar film där istället så har vi ingen fjärkontroll så det blir att vi får kolla med syntolk :p ¨
så e jag vaken sen somnar jag igen och då håller de på att försöka väcka mig men jag sover :p
sen när de ville sova så är jag helt pigg :(
men vi vaknade vid halv 12 så får marinda reda på att hon skulle till sin kusin klockan 3 . så vi skyndade oss och kollade på film igen sen vid 2 stack vi hem. och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0