mycket mycket!

hej. har inte bloggat på ett tag men kom hem från min stuga i onsdags. då träffa jag Matildha och Sofia, mycket kul. sedan på torsdagen träffade jag Sandra vilket också vart kul för vi inte träffats på hela lovet. Sedan igår åkte jag upp till Småland med mamma och pappa, det är en tradition att åka dit. Min pappa och massa andra män har metar tävling där sedan äter vi gott och dricker gott! Milton och Klara är verkligen charm troll, kul kul. och idag åkte vi hem för min farmor fyller 75 på onsdag så skulle vi äta på restaurang och jag rekommenderar verkligen restaurangen syltan, otroligt god plankstek och jag kan lova att du får mat så det båset räcker och blir över. det är heller inte så dyrt där och en väldigt trevlig service är där. jag ger den 5 stjärnor! här är en bild på mig och en på min plankstek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0